Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- samostatné vedenie podvojného účtovníctva podnikateľských subjektov,
- evidencia majetku, príprava podkladov pre poistenie majetku pri jeho obstaraní,
- príprava inventúrnych súpisov pre inventúru, zaúčtovanie inventúrnych rozdielov,
- zúčtovanie pohybov na bankových účtoch z bankových výpisov
- zaúčtovanie všetkých pokladničných dokladov, zúčtovanie záloh zamestnancov,
- zaúčtovanie došlých faktúr, párovanie saldokonta záväzkov,
- tvorba a účtovanie vyšlých faktúr, refakturácia nákladov podľa požiadaviek, párovanie saldokonta pohľadávok, sledovanie splatnosti a vymáhanie splatných záväzkov,
- účtovanie interných dokladov,
- formálna kontrola všetkých prvotných účtovných dokumentov, príp. zabezpečenie opravy chybných údajov,
- vykonanie otváracích a uzávierkových prác a zostavenie účtovnej závierky,
- príprava podkladov a spracovanie všetkých druhov daňových priznaní
- sledovanie splatnosti preddavkov na daň z príjmov, príprava prevodných príkazov k úhrade záväzku,
- zostavovanie mesačných reportov podľa interných smerníc a požiadaviek nadriadených,
- sledovanie zmluvných vzťahov, s osobitným zreteľom na nájomné zmluvy, príprava podkladov pre úhrady
Aké ďalšie zručnosti od Vás očakávame
- zodpovednosť a samostatnosť
- príjemné vystupovanie
Pozícia si vyžaduje kvalifikované vzdelanie
- min. 3 roky praxe na obdobnej pracovnej pozícii
Aké benefity môžete u nás využívať
ČO MÁME PRE VÁS NAVYŠE?
- moderné pracovné prostredie s otvorenou a neformálnou firemnou kultúrou
- stabilnú prácu pre lídra na trhu
- napredujúcu a inovatívnu spoločnosť
- istotu finančného zázemia vďaka spravodlivému odmeňovaniu a zaujímavému finančnému ohodnoteniu
- výučbu anglického jazyka priamo na pracovisku, teambuildingové akcie a mnoho iného.
Miesto práce
Centrála Košice
Pracovná doba
Pondelok až piatok - klasická pracovná doba
Michaela Henkelová
Tel.: +421910136661
Kontaktná osoba
