Tímlíder kvality a administratívy
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Dohliadanie na správnu expedíciu liekov a zdravotníckych pomôcok.
- Implemetácia a rozvoj systému kvality, navrhovanie možnosti jeho zlepšenia s cieľom znížena chybovosti pri vychystaváni objednávok.
- Evidencia dodávateľských a odberateľských reklamácií a vraviek v informačnom systéme a ich následne spracovanie na úseku administrácie (vyhotovenie dobropisov, dodacích listov, dofakturácie).
- Evidencia a odpis expirácií a škôd, riešenie nezrovnalostí v interných informačných systémoch.
- Navrhovanie preventívnych riešení pre inventúrne rozdiely a zlepšovanie procesov s cieľom zvýšiť presnoť skladových zásob.
- Spolupráca pri organizovaná ročnej invetúry a príprava všetkých potrebných podkladov.
- Sledovanie plnenia KPI referentov administratívneho oddelenia.
Aké ďalšie zručnosti od Vás očakávame
- Skúsenosť s vedením ľudí.
- Budovanie vzťahov na základe úcty a rešpektu.
- Otvorenosť novým nápadom.
- Ochota zdieľať spoločné hodnoty a vzájomne sa podporovať.
Ostatné znalosti
- Vzdelanie - Stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, vysokoškolské vzdelanie I. stupňa, vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, vysokoškolské III. stupňa
- Jazykové znalosti - anglický jazyk B2
Aké benefity môžete u nás využívať
- Zamestnanecká zľava na nákup v našich lekárňach
- Cafetéria - možnosť výberu z množstva benefitov
- Príjemný kolektív a pracovné prostredie, veľmi dobré pracovné podmienky
- Istotu finančného zázemia vďaka spravodlivému odmeňovaniu a zaujímavému finančnému ohodnoteniu
- Firemné akcie, večierky, káva/čaj na pracovisku
- Ovocný deň
- Školenia a tréningy
Motivačná zložka mzdy
20 % variabilná zložka mzdy vyplácaná mesačne
Typ úväzku
Plný úväzok
Typ prevádzky
Distribučná spoločnosť ViaPharma
Pracovná doba
Pondelok až piatok - klasická pracovná doba
Michaela Henkelová
Tel.: +421910136661
Kontaktná osoba